GARANTI


Vi hjälper dig om det behövs!

Vi strävar efter att skapa de bästa skyttetillbehören som är möjliga. Men de flesta av våra produkter sys för hand och kan innehålla några små brister, och som vi alla vet, uppstår ibland fel. Men oroa dig inte, vi hjälper dig.

Vi beklagar att du måste besöka denna sida för garanti, var god ange dina uppgifter nedan och vi kommer att se till att hjälpa dig så mycket vi kan. Läs även garantivillkoren för att det ska gå rätt till.


RANGEMASTERS™ Garantivillkor

Vi vill att du ska leva ditt liv och uppleva närvaron i full omfattning utan att tänka på ditt utseende. Därför garanterar vi hos HEADBIT AB ("RANGEMASTER™") den produkt du köpt ("Produkten") mot brister i material och utförande under en period av två (2) år från det datum då ditt ursprungliga köp ("Garantiperiod" ). Din garanti gäller endast när produkten är köpt från RANGEMASTER™ direkt.

Skador som inte omfattas av denna garanti är de som uppkommer vid missbruk, normalt slitage, oavsiktlig skada och kosmetiska skador (t.ex. repor eller färgade tyger) och modifiering av produkten. Eventuella skador på, förlust av innehållet i en väska, förlust av användning, tidsförlust eller liknande kostnader är inte täckta.

Denna garanti omfattar endast RANGEMASTERS™ officiella produkter, inte några produkter från tredje part som är förpackade och / eller sålda tillsammans med Produkten. Denna garanti innehåller inte heller våra klädesprodukter, såsom kläder, huvudbonader och fotvaror.


BYTE OCH REPARATIONER

Om en defekt uppstår och ett giltigt krav tas emot av RANGEMASTER™ inom garantiperioden gör vi vårt absolut bästa för att reparera din produkt. Om reparation inte är möjlig kommer vi att ersätta produkten med en funktionellt likvärdig NY produkt. Om produkten byts ut blir ersättningsprodukten din egendom och produkten blir RANGEMASTERS egendom.

Vi garanterar reparerade produkter mot defekter i material och utförande under en period av nittio (90) dagar från reparationsdagen. Ersätt, NYA, produkter RANGEMASTERS™ Garanti Villkor gäller med datum för leverans till dig som det nya datumet för originalinköp.


KOSTNADER OCH AVGIFTER

Inga kostnader och avgifter kommer att debiteras för administration och reparation eller utbyte av produkten. Dock ska returleveransen betalas av kunden, såvida inte kunden har fått skadade varor *. Returer måste skickas som ett förbetalt paket, dvs postförskott accepteras inte. Naturligtvis skickas utbytesprodukter och ersättningsprodukter kostnadsfritt till kunden.

* Om din produkt anlände defekt från rangemaster.se, kontakta vår kundservice direkt så kommer vi att se till att vi rättar felet.