FAQ


WHAT PAYMENT METHODS ARE AVAILABLE?

Our payment partners are PAYSON, SVEA and SWISH (Sweden only).
This means we accept payment with VISA, MASTERCARD & AMERICAN EXPRESS. Please contact us if you have any further questions about payment of your order.



HOW DO I KNOW MY ORDER IS CONFIRMED?

Once you have placed your order and the payment is approved by one of our payment partners PAYPAL. SWISH or BANKGIRO, the order number is displayed indicating that the order has been processed. You will also receive an order confirmation email to the address submitted during checkout. In case you did not received the confirmation within 24 hours, please check your junk inbox in case the email was filtered as spam, if not please contact our customer service at [email protected]. We are happy to assist you.


WERE DO WE SHIP?

We deliver shipping world wide shipping with our partners at Swedish postal service (Postnord) for secure and fast shipments. Klick HERE to read more about shipping & returns.


ARE THERE ANY DUTIES ADDED TO MY ORDER?

Additional fees such as toll and taxes may occur outside of Sweden. These fees are to be paid by the customer. RANGEMASTER™ is unaware of the amount of these costs and is therefore unable to inform the customer of them. The customer is responsible for the administration and payment of such fees.


HOW DO I USE COUPON CODES?

Submit your given Coupon code in the coupon area in Cart, before you proceed with checkout.



Swedish:

VILKA BETALNINGSMETODER FINNS DET?

Våra betalnings partners är SVEA, PAYSON & SWISH. Detta betyder att du kan betala med VISA, MASTERCARD & AMERICAN EXPRESS. Vänligen kontakta vår kundsupport om du har vidare frågor eller funderingar kring betalningen av din order.



HUR VET JAG ATT MIN ORDER ÄR BEKRÄFTAD?

Efter att du färdigställt din order och din betalningsmetod blivit godkänd av någon av våra betalningspartners (PAYPAL, PAYSON eller KLARNA) kommer du till en bekräftelsesida. Du får även ett bekräftelse mejl skickat till den angivna adressen I kassan. Om du inte mottagit något mejl inom 24h, dubbelkolla din skräppost så den inte hamnat där. Om problemet kvarstår efter det, kontakta då vår kundsupport på [email protected] så hjälper vi dig gärna.


TILL VILKA LÄNDER SKICKAR VI?

Vi levererar frakt över hela världen med våra partners på Postnord för säkra och snabba leveranser. Klicka här för att läsa mer om frakt och retur.


TILLKOMMER NÅGRA AVGIFTER PÅ MIN ORDER?

Extra avgifter så som skatt och tull kan tillkomma på ordrar skickade utanför Sverige. Dessa eventuella avgifter betalas av kunden. RANGEMASTER™ har ingen information om hur mycket dessa avgifter kan bli och har därför inte möjlighet att informera detta till kunden. Kunden är ansvarig för administration och betalning kring dessa eventuella avgifter.


HUR ANVÄNDER JAG RABATTKODER?

Om du mottagit en rabattkod använder du den i kundvagnen innan du går vidare och färdigställer din order i kassan.